Ogłoszenie nr: 141652
Data ukazania się ogłoszenia: 13 marca 2012 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mielcu
Powiatowy Lekarz Weterynarii
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor weterynaryjny
do spraw bezpieczeństwa żywności, pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mielcu, 39-300 Mielec, ul. Skłodowskiej-Curie 8
Miejsce wykonywania pracy:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań ustawowych w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych w tym m.in. nadzór nad wytwarzaniem, obrotem i składowaniem pasz, nadzór nad gospodarstwami pozyskującymi mleko, nadzór nad podmiotami wykorzystującymi uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego, przeprowadzanie zabiegów dezynfekcji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe, wysiłek fizyczny, prowadzenie pojazdów służbowych
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze, brak windy, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, możliwość kontaktu z materiałem zakaźnym, możliwość kontaktu ze środkami dezynfekcyjnymi.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 miesiąc stażu pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopia prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
Termin składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Skłodowskiej-Curie 8
39-300 Mielec
Inne informacje:
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie. Dodatkowych informacji udziela kierownik jednostki pod nr. tel. ( 17 ) 5830420
Ogłoszenie dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod numerem : 141652
Metryka dokumentu:
|
Rejest zmian
|
|
ilość odsłon: 1060 |
wprowadził: Paweł Pakuła
2012-03-13 08:27:45 |
wytworzył: Roman Tomas
2012-03-13 08:27:45 |
ostatnia zmiana: Roman Tomas 2012-03-13 08:27:45
|