Załatwianie spraw
1. W Inspektoracie interesanci wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są:
1) przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w poniedziałek w godzinach od 14:00 do 16:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach pracy Inspektoratu od 7:30 do 15:30;
2) przez wszystkich pracowników – w godzinach pracy
Inspektoratu:
Pn (8:00-16:00); Wt-Pt (7:30-15:30)
2. Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują, właściwe w zależności od treści skargi lub wniosku osoby odpowiadające za
wykonywanie zadań w komórkach organizacyjnych Inspektoratu.
3. Na tablicy ogłoszeń, w miejscu ogólnie dostępnym, wywiesza się
informacje:
1) prowadzonych naborach pracowników;
2) spraw pracowniczych i informacje dla rolników
4. Skargi i wnioski są przyjmowane przez pracowników Powiatowego
Inspektoratu Weterynarii w terminach ustalonych w Regulaminie
organizacyjnym.
5. Skargi przyjmowane są na piśmie lub do protokołu. Wszystkie
skargi są rejestrowane. Powiatowy Lekarz Weterynarii ustala osobę
odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego oraz
ustala termin jego zakończenia. Powiatowy Lekarz Weterynarii
nadzoruje terminowość załatwiania skarg i wniosków poprzez
prowadzenie stałego monitoringu w tym zakresie.
6. Wszystkie skargi, które nie wymagają zbierania dowodów,
informacji lub wyjaśnień powinny być rozpatrzone bezzwłocznie.
Skargi wymagające uzgodnień, porozumień, lub przeprowadzenie
postępowania wyjaśniającego powinny być rozpatrzone najpóźniej w
terminie jednego miesiąca od daty ich otrzymania.